FAQ - Ofte Stilte Spørsmål

Her finner du svar på spørsmål vi ofte blir stilt av våre kunder.

Betaling

Hvilke betalingsløsninger tilbyr dere?
  1. Kortbetaling med Nets

  2. Mobilbetaling med Vipps

  3. Delbetaling med Klarna

 

Tilbyr dere delbetaling?

Ja! Vi tilbyr delbetaling gjennom Klarna.

Hvis du ikke finner det du leter etter kan du ta kontakt med oss gjennom
vårt kontaktskjema.

Frakt

Hvordan sporer jeg pakken min?

Du kan spore pakken din på lenken under:

https://www.postnord.no/nb

Produktet mitt er ødelagt under transport. Hva gjør jeg?

Ta kontakt med oss, så sender vi deg returskjema og sender deg ny vare når vi har fått i retur fra deg.

Det mangler en vare i min levering. Hva gjør jeg?

Ta kontakt med butikken, så ordner vi selvsagt opp.

Retur

Jeg ønsker å returnere varen min. Hvordan gjør jeg det?

Ta først kontakt med butikken og opplys om grunnen for retur.

Må jeg betale returfrakt?

Du må selv betale for retur av varen med mindre varen er feil eller ødelagt.

Jeg har returnert en vare. Når får jeg pengene mine tilbake?

Ta kontakt med butikken og oppgi ditt kontonr. og ordrenr. Pengene blir overført når vi har mottatt varen i retur.

Jeg vil benytte angrerett. Hvordan gjør jeg det?

Kontakt butikken før retur så vi vet hvorfor varen returneres oss.

Hvor lang tid tar det å reparere mitt produkt?

Vi tar kontakt med deg og opplyser om omfang og tidsperspektiv.